پاناسونيك
پاناسونيك

تلفن هاي بي سيم پاناسونيك تلفن هاي بادوام هستند كه به شما امكان مي دهند ارتباط بي سيم با دوستان ، اعضاي خانواده خود كه در نزديكي و دور زندگي مي كنند ، همكاران و رئيس خود برقرار كنيد.

با تمام ويژگي هايي كه سيستم تلفن بي سيم پاناسونيك به شما مي دهد ، آشنا شويد تا بتوانيد بدون زحمت تماس برقرار كنيد ، پيگيري افرادي كه با شناسايي تماس گيرنده با شما تماس گرفته اند ، پيغام بر روي تلفن خود ضبط كرده و به پيام هاي صوتي گوش دهيد.

مرحله ۱

باتري تلفن بي‌سيم را در تمام گوشي‌هاي بي‌سيم نصب كنيد. گوشي را برداريد و باتري را وارد كنيد. درپوش بالاي باتري را تعويض كنيد و آن را محكم ببنديد.

مرحله 2

هر يك از پايه هاي تلفن بي سيم را به شاخه ديواري برق وصل كنيد. پايه هاي تلفن را در سراسر خانه قرار دهيد تا در مواقع لزوم بتوانيد به سرعت به يك تلفن بي سيم برسيد. قبل از شروع استفاده از آنها ، به تلفنها زمان دهيد تا شارژ شوند.

مرحله 3

پايه تلفن اصلي را به هر آنچه كه به عنوان سرويس تلفني استفاده مي كنيد متصل كنيد. برخي از خدمات تلفن از جك هاي تلفن ديواري استفاده مي كنند ، در حالي كه برخي ديگر از طريق مودم كابل به هم متصل مي شوند. با سرويس تلفن محلي خود مشورت كنيد تا ببينيد كدام يك از آنها استفاده مي كنند و سپس يك انتهاي سيم تلفن را به پايه اصلي تلفن و ديگري را به مودم ديواري يا كابل وصل مي كنيد.

مرحله 4

با بلند كردن تلفن از شارژر ، به تلفن بي سيم پاناسونيك پاسخ دهيد. اگر تلفن از قبل شارژر خاموش است ، دكمه  Talk  را بزنيد تا به تلفن پاسخ دهيد.

مرحله 5

با فشار دادن دكمه "Talk" بر روي تلفن Panasonic خود و شماره گيري شماره تلفن آنها تماس بگيريد.

مرحله 6

اگر پشت خطي داريد دكمه Hold  را فشار دهيد تا بتوانيد مكالمه را عوض كنيد . مي توانيد دوباره اين دكمه را فشار دهيد تا به مكالمه قبلي خود برگرديد. اگر مي خواهيد مكالمه اي با شخصي كه كنار شما نشسته است داشته باشيد و نمي خواهيد شخصي كه پشت خط است مكالمه شما را بشنود مي توانيد دكمه Hold  را فشار دهيد تا مكالمه توقف كند.

مرحله 7

صدا را در تلفن بي سيم Panasonic تنظيم كنيد. دكمه مشخص شده "Vol" را فشار داده و دكمه هاي بالا يا پايين را فشار دهيد. تلفن بي سيم Panasonic يك رينگ بالا و پايين دارد و مي توانيد رينگر را خاموش كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۵:۱۱ ] [ پاناسونيك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی