پاناسونيك
پاناسونيك
تلفن سانترال

بسياري از شركت هاي تجاري و يا سازمان ها براي ارتباط با مشتريان خود نياز به تعداد زيادي خطوط تلفن شهري دارند 2 ، 3، 10 ، 100 و يا بيشتر! فكر كنيد اگر براي هر خط تلفن يك گوشي وصل مي شد و براي هركدام يك اوپراتور نياز بود تا جوابگوي مخاطبين باشند چه اتفاقي مي افتاد! و يا اينكه كارمندان يك شركت و يا سازمان براي ارتباط داخلي باهم بايد يكديگر را صدا ميكردند و يا از پشت ميز خود بلند شده و پيش فرد مورد نظر مي رفتند! چه همهمه اي درون شركت بوجود مي آمد؟

اين مشكلات ايده اختراع تلفن سانترال را بوجود آورد و حدودا از دهه 40 و 50 ميلادي تلفن هاي سانترال به بازار آمدند.

تلفنهاي سانترال از يك طرف ميتوانند تعداد زيادي خطوط تلفن شهري را جوابگو باشند و از طرف ديگر ارتباط داخلي كاركنان يك سازمان را برقرار نمايند.

با استفاده از اين دستگاه هاي تلفن مركزي يا سانترال شما ميتوانيد بسياري از خدمات و اطلاع رساني هاي خود به مشتريانتان را بصورت اتوماتيك ارائه نماييد، از قبيل اعلام ساعات كاري، آدرس، اعلام داخلي هاي شركت و بسياري از پيامهاي ثابت ديگر كه در مجموعه هاي بزرگ چندين اپراتور براي اين كار لازم است در حالي كه يك دستگاه تلفن سانترال بدون مشكل و به صورت 24 ساعته اين خدمات را ارائه ميكند! فقط كافيست يك مرتبه توسط متخصص نصب و راه اندازي شود.

شركت پاناسونيك يكي از شركتهاي پيشرو و از معروف ترين برندهايي است كه دستگاه هاي تلفن مركزي (سانترال) را از ديرباز طراحي و توليد مي نمايد. سانترال هاي پاناسونيك از جمله كم دردسرترين و كارآمدترين دستگاه هاي موجود در بازار ميباشد و در ايران نيز مقبوليت بالايي دارد.

دستگاه هاي سانترال پاناسونيك اعم از مدل هاي قديمي وجديد آن توسط شركت ايران پاناسونيك پشتيباني شده و اين شركت خدمات فروش و پس از فروش آن را به مشتريان خود ارائه مي نمايد.

امروزه تلفنهاي سانترال پاناسونيك پيشرفت زيادي كرده اند و با استفاده از تكنولوژي ديجيتال و VOIP تجهيزات خود را گسترش داده اند.

شركتهايي كه شعب مختلف دارند مي توانند با استفاده از دستگاه هاي سانترال پاناسونيك و انواع خطوط مخابراتي شعب خود را به يكديگر متصل نمايند.

دستگاه هاي سانترال پاناسونيك به دو دسته كم ظرفيت و پر ظرفيت تقسيم ميشوند كه از نظر تعداد اتصال خطوط شهري و تعداد خطوط داخلي تنوع دارند.

درهنگام خريد دستگاه هاي تلفن سانترال پاناسونيك بايد موارد زير را مدنظر قرارداد:

  • تعداد خطوط تلفن شهري و نوع آن
  • تعداد خطوط داخلي مورد نياز
  • ميزان حافظه مورد نياز جهت ضبط مكالمات مخاطبين
  • منشي تلفني
  • صندوق صوتي
  • ليست سياه
  • امكان دريافت تماس ها روي رايانه و يا گوشي هاي تلفن همراه هوشمند
  • امكان كنفرانس و تماس گروهي

و غيره . . .

منبع

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۹:۵۷ ] [ پاناسونيك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی