پاناسونيك پاناسونيك
|
در عصر حاضر جهت مديريت تماس هاي ورودي در سازمان ها و يا شركت ها راهكار هاي سنتي ديگر پاسخگو نبوده و بايد به طور مدرن تري نسبت به مديريت مشتريان اقدام كنند و بايد گفت يكي از اين روش ها صندوق صوتي مي باشد. دستگاه صندوق صوتي افزونه ايست جهت دستگاه سانترال پاناسونيك كه توانايي ايجاد نوعي نظم به تمامي تماس ها اعم از دريافتي، گرفتن پيغام از مشتري و صندوق صوتي اختصاصي به هر داخلي مورد نظر را ايجاد مي كند به جرات ميتوان عنوان كرد در فضاي مدرن امروزي وجود يك ساز و كار پيشرفته جهت مديريت ارتباط با مراجعين و احترام به مشتريان راه اندازي تلفن گويا و صندوق صوتي از الزامات هر شركتي بوده و بدون بهره گيري از آنها تقريبا كار بسيار مشكل خواهد بود. طبعا با هر مجموعه بزرگي كه تماس بگيريد با يك تلفن گويا مواجه مي شويد و شماره داخلي مورد نظر را از شما خواهد خواست كه هر عدد به عنوان يك واحد داخلي در نظر گرفته مي شود و با شماره گيري آن عدد به داخلي و يا بخش مربوطه وصل خواهيد شد در حالي كه در شيوه سنتي به اين شكل بود كه يك منشي بايد كليه امور وصل كردن تماس ها و مديريت تماس هاي داخلي و يا خارج از سيستم را بر عهده داشت كه عملا در فضاي مدرن امروزي كاري غير ممكن محسوب مي شود. براي همين بايد گفت بدون يك صندوق صوتي ارائه خدمات نوين امكان پذير نخواهد بود! در هر سازمان يا شركت نحوه ارائه سرويس به افراد مراجعه كننده با صندوق صوتي و داشتن سيستمهاي پاسخگويي به مشتريان (تلفن گويا) يكي از اساسي ترين عوامل رضايت مشتريان و در نتيجه سودآوري و پيشرفت يك سازمان مي باشد.يكي ديگر از امكانات بسيار عالي صندوق صوتي گذاشتن پيام صوتي براي مخاطب مورد نظر مي باشد.
آشنايي با صندوق صوتيمركز پاسخگويي به تماس به طور كلي عمل كار اپراتور انساني را در مجموعه انجام ميدهد . طيف وسيعي از مراكز پاسخگويي به تماس در دو نوع نرم افزاري و سخت افزاري دسته بندي ميگردد. شركت پاناسونيك به عنوان يك مجموعه و شركت پيشتاز در راه اندازي روش هاي برقراري ارتباط در دنيا براي نخستين بار مراكز پاسخگويي به تماس را به شكل مراكزي مجزا و بدون نياز به وابستگي با نام هاي تجاري KX TVM50 و KX-TVP200 شكل داد و اين دو مدل را طراحي و به بازار عرضه نمود.نكته بسيار مهمي كه در خصوص صندوق صوتي بايد بيان كرد اين است به صورت مجزا و جدا از مراكز تلفن سانترال عمل كرده و با كارتهاي اپراتور گويا (DISA) كه بر روي مراكز تلفن سانترال نصب ميگردند كاملا متفاوت مي باشند. امكانات كلي دستگاه صندوق صوتي پاناسونيك
امكانات KX-TVM50 پاناسونيكسيستم پردازش صدا KX-TVM50 ظرفيت 2 تا 6 پورت 64 صندوق صوتي حداكثر 8 ساعت زمان ضبط پيغام كاربرد صندوق صوتي در شبكه بصورت اشتراكي شنيدن پيام در انتظار به صندوق صوتي هدايت شده و از سرويس خودكار گويا بهره مند شود . كاربران اين امكان را دارند تا به راحتي پيغام هاي خود را چك كنند به كاربر امكان اين داده شده است تا مكالمه در حال انجام را تنها با فشردن يك دكمه ضبط نمايد مانيتور پيامهاي دريافتي و تصميم براي پاسخگويي يا عدم پاسخگوي امكانات KX-TVM200 پاناسونيكسيستم پردازش صدا KX-TVM50/TVM200 سرويس پاسخ دهي اتوماتيك ،مسيريابي خودكار تماس، اطلاع از وجود پيام جديد را ممكن ساخته و برحسب نياز شما قابليت سفارشي شدن را دارد . _ ۰ تا ۲۴ پورت و ۱۰۲۴ صندوق صوتي – ۱۰۰۰ ساعت زمان ضبط پيغام ( حداكثر ) – ارسال پيام الكترونيكي – منوي پست صوتي روي صفحه نمايشگر – سرويس مشتري – كنترل تماس در حال انجام ( LCS ) – ضبط دو طرفه – انتقال دو طرفه _ صندوق صوتي سيستم پيغام گذاري پاناسونيك امكانات هاي چندزبانه و كارايي بالايي را در اختيار شما مي گذارد . با توجه به موارد گفته شده مي توان اذعان كرد اگر ميخواهيد ارتباط موثري با مشتريان و يا مراجعين خود داشته باشيد و همينطور به شكل مناسب تري منابع انساني خود را مديريت نماييد بهتر است يك سيستم صندوق صوتي متناسب با نياز هاي شركت و يا سازمان خود تهيه كنيد. براي آشنايي بيشتر با تلفن هاي بي سيم پاناسونيك با ما همراه باشيد.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |