پاناسونيك پاناسونيك
|
دستگاه سانترال چيست؟ تكنولوژي سانترال پاناسونيك به منظور پاسخگويي به تماس هاي ورودي و هدايت آنها به داخلي هاي مورد نظر استفاده ميشود. براي مثال وقتي با يك شركت بزرگ تماس بگيريد و با يك قسمت خاص مثلا بخش مديريت بخواهيد صحبت كنيد، بايد يك نفر باشد كه شما را به مدير متصل كند. اما به محض اينكه تماس شما پاسخ داده شد يك صداي ضبط شده چنين پاسخ ميدهد: خوش آمديد … براي ارتباط با اپراتور كليد 0، براي ارتباط با بخش فروش كليد1، براي ارتباط با بخش پشتيباني فني كليد 3 و ….» با اين راهنمايي گويا شما متوجه ميشويد كه براي ارتباط با مدير شركت بايد چه كليدي را فشار دهيد. بعد از چند ثانيه به صورت خودكار تلفن مدير به صدا در ميآيد و شما با او صحبت ميكنيد. به اين تكنولوژي سانترال گفته ميشود. دستگاه سانترال چطور كار ميكند؟ سانترال يك شبكه تلفني داخلي است كه براي شركتها و ارگان هاي بزرگ استفاده ميشود. در اين تكنولوژي ميتوان چند خط شهري را به تعداد زيادي خطوط داخلي متصل كرد. در واقع به جاي اينكه چندين خط تلفن را در اختيار مشتريان يا كساني كه قصد دارند با شما تماس بگيرند، قرار دهيد، تنها يك خط تلفن به آنها ميدهيد. سپس شماره داخلي خود را در پرانتز و در مقابل شماره قرار ميدهيد.
براي مثال شركت شما 8 قسمت مختلف دارد. براي اينكه هر يك از اين قسمتها بتواند همزمان با تلفن صحبت كند، به 8 خط شهري نياز داريد. اما با تهيه يك دستگاه سانترال شما تعداد كمتري خط شهري تهيه و سپس آنها را به 8 داخلي تقسيم ميكنيد. به طوري كه هر يك از قسمتهاي شركت تلفن داشته باشند. از مزيت هاي اين روش اينكه همه قسمتها همزمان ميتوانند با تلفن صحبت كنند. در اين صورت خط اشغال نمي شود. مثلا اگر مدير مجموعه در حال صحبت كردن با تلفن است، همزمان تلفن يكي از اتاق هاي كنار به صدا در ميآيد. اين فناوري به افزايش راندمان كاري شركتها كمك زيادي كرده است. براي استفاده از دستگاه سانترال بايد براي هر 3 بخش، يك خط شهري در نظر بگيريد. براي مثال اگر شركت شما 15 كارمند در بخش هاي مختلف دارد، به 5 خط شهري نياز داريد. در واقع با هر خط شهري ميتوان 3 داخلي ايجاد كرد. مزيت هاي استفاده از دستگاه سانترال پاناسونيك پاناسونيك يكي از شركت هاي معتبر در زمينه توليد محصولات ديجيتال است. دستگاه سانترال يكي از جديدترين و بروزترين توليدات اين برند محسوب ميشود. از جمله مزيت هاي دستگاه سانترال پاناسونيك ميتوان به موارد زير اشاره كرد: منشي خودكار يكي از كاربردهايي دستگاه سانترال پاناسونيك داشتن يك منشي خودكار است كه به طور شبانه روزي تماس هاي ورودي را پاسخ ميدهد. با وجود اين تكنولوژي نياز شركت به يك نيرو براي پاسخ دادن به تلفن كمتر ميشود. همچنين منشي خودكار بلافاصله بعد از اولين بوق به تماس هاي ورودي پاسخ مي دهد. از سوي ديگر به دليل اينكه برخي از تماس هاي ورودي در ساعات غيراداري صورت ميگيرد، منشي خودكار قادر به پاسخگويي جهت راهنمايي خواهد بود. استفاده بهينه از خطوط شهري كم زماني كه تعداد زيادي كارمند در شركت مشغول كار باشند و هر يك عهده دار يك مسئوليت خاص باشد، با خطوط شهري ميتوان براي هر يك از آنها يك خط داخلي تهيه كرد. در اين صورت هر يك از كارمندان به طور مشخص ميدانند كدام تماس مربوط به آنهاست. پس وقت و زمانشان صرف پاسخگويي به تماس هاي همكارانشان نمي شود. همچنين مسئوليتها و وظايف در پاسخگويي به تلفن براي هر يك از كارمندان مشخص ميشود كه تداخلي با هم پيدا نمي كند. ارتباطات داخلي رايگان ميشود يكي ديگر از مزيتها و قابليت هاي دستگاه سانترال ارتباط بين خطوط داخلي در شركت است. به طوري كه ارتباط تلفني داخل سازماني رايگان و راحت ميشود. اين قابليت براي شركتها و سازمان هاي بزرگ كاربرد دارد. زماني كه يكي از كارمندان بخواهد با بخش ديگر سازمان ارتباط برقرار كند، تماس او راحت و بدون هزينه خواهد بود. با اين قابليت ارتباطات بين كارمندان سريع تر و بدون هزينه انجام ميشود كه بازدهي شركت را بيشتر ميكند. مطالعه كنيد! تاريخچه ساخت تلفن سانترال امكان بررسي شبكه تلفن هاي شركت به صورت لحظه اي از ديگر قابليت هايي استفاده از دستگاه سانترال بايد به قابليت گزارشگيري و مانيتورينگ لحظه به لحظه شبكه تلفن هاي شركت اشاره كرد. به طوري كه مديريت شركت ميتواند تمامي تماس هاي ورودي را تحت نظر داشته باشد. در صورت اهميت هر يك از تماسها و در صورت نياز به بررسي آنها، اطلاعات لحظه به لحظه در اختيار مدير و يا ساير كاركنان شركت قرار ميگيرد. قابليت تنظيم محدوديت تماس تنظيم محدوديت زماني كاربرد دارد كه شركت بخواهد از تماس كاركنان با خارج از سيستم جلوگيري كند. اين كار اغلب به منظور جلوگيري از اتلاف وقت و هزينه صورت ميگيرد. براي مثال جلوگيري از تماس كاركنان با شماره هاي خارج از كشور يكي از اين موارد است. در حالي كه شركت به اين نوع تماسها هيچ نيازي ندارد و كاركنان تنها براي امور شخصي از تلفن شركت استفاده ميكنند. با وجود اين قابليت، كنترل و مديريت شركت به شكل راحت تر و محترمانه تري انجام ميشود. سانترال امنيت بالاي تماسها را تضمين ميكند امنيت بالاي تماسها و شبكه هاي داخلي سازمان يكي از مهمترين مواردي است كه بايد در دستگاه سانترال مورد توجه قرار بگيرد. البته در سانترال پاناسونيك به اين موضوع توجه زيادي شده است. در صورت استراق سمع تماس هاي ورودي و خروجي سازمان ممكن است بخشي از اطلاعات توسط رقبا ربوده است. اين موضوع ممكن است صدمات زيادي را متوجه شركتها و سازمانها كند. اين در حالي است كه دستگاه سانترال پاناسونيك با اطمينان بالا، از ورود شخص سوم در مكالمات جلوگيري ميكند. جلوگيري از اتلاف وقت مشتريان يكي ديگر از مزيت هاي استفاده از دستگاه سانترال پاناسونيك جلوگيري از اتلاف وقت مشتريان و تماس هاي ورودي است. به طوري كه با پاسخگويي سريع و به موقع و راهنمايي سريع تماس گيرنده به داخلي مورد نظر از اتلاف وقت او جلوگيري ميشود. همچنين به دليل اينكه با داخلي هاي متعدد هيچ خطي اشغال نمي شود، تماس گيرنده در زمان كوتاه با داخلي مورد نظر تماس برقرار ميكند.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |