پاناسونيك
پاناسونيك

تلفن بي سيم پاناسونيك يكي از محصولات بي نظير شركت پاناسونيك است كه توانسته است نياز هاي بسياري از مشتريان را برطرف نمايد.

اين شركت سعي نموده است تا از به روز ترين فناوري هاي ممكن در بي سيم پاناسونيك استفاده نمايد تا بتواند محصول كاملاً با كيفيتي را به بازار ارائه دهد.

البته علاوه بر كيفيت محصول اين شركت هميشه به سليقه مشتريان اهميت خاصي داده و سعي مي كند محصولات زيبايي را براي مشتريان توليد كند. زيبايي و كيفيت ساخت بالا باعث شده است تا امروزه شاهد استفاده روز افزون عموم مردم از تلفن بي سيم پاناسونيك در محيط هاي مختلف باشيم.

از نظر قيمت نيز محصولات شركت پاناسونيك از جمله تلفن بي سيم و سانترال پاناسونيك در رده محصولاتي قرار مي گيرد كه كاملاً مي تواند قيمتي با توجيه اقتصادي بالا داشته باشد. قيمت اين محصولات به دليل امكانات متنوعي كه در اختيار مشتريان قرار مي دهند و همچنين كيفيت بالايي كه در ارتباطات ارائه مي دهند كاملاً مناسب مي باشد.

بي سيم پاناسونيك

در سال 2009 و زماني كه اولين مدل از تلفن بي سيم پاناسونيك روانه بازار شد، شركت پاناسونيك با ارائه ي نظر سنجي هاي مختلف سعي نمود تا تمامي نظرات مختلف در مورد اين محصول را جمع آوري نموده و از اين نظرات براي ساخت بهتر محصولات بعدي استفاده نمايد. اين نظرسنجي ها هميشه براي محصولات پاناسونيك انجام مي شود و باعث مي شود تا مردم بيشتر به رعايت اصول مشتري مداري در اين شركت پي ببرند.

رعايت اصول مشتري مداري و توجه به نياز هاي آن ها در محيط هاي كاري و خانگي باعث مي شود تا علاوه بر مشتريان قديمي، هر روز كاربران بيشتري به خريد تلفن بي سيم پاناسونيك ترغيب شوند.

يكي از دلايل ديگري كه باعث شده است تا مشتريان زيادي اين محصولات را خريداري نمايند، رعايت تمامي اصول زيست محيطي در ساخت اين محصولات است كه در راستاي گواهينامه كيفيت شركت پاناسونيك اجرايي شده است.

پاناسونيك همچنين در مدل هاي جديد تلفن بيسيم خود از تكنولوژي هاي نوين استفاده كرده است تا در هنگام برقراري تماس هيچ نويزي از طرف ديگر سيستم هاي موجود در خانه بر روي تلفن تأثير نگذارد و كاربران تماس بسيار با كيفيتي را تجربه نمايند.

بي سيم پاناسونيك از نظر ساختاري اين تلفن معمولا ًار دو بخش تشكيل شده است. اين دو بخش شامل پايه و تلفن هاي بي سيم پاناسونيك مي باشد. پايه تلفن در برخي از موارد خودش يك تلفن كاملاً جداست كه وظيفه برقراري ارتباط بين تلفن هاي بيسيم را بر عهده دارد. اين پايه مي تواند داراي ويژگي هاي مختلفي  مانند يك تلفن روميزي باشد و بتواند كارايي متنوعي نيز براي مشتريان ارائه دهد.

 

ويژگي هاي بي سيم پاناسونيك

بعد از توضيح مختصري در مورد نوع ساخت اين محصولات در ادامه سعي داريم شما را با ويژگي هاي تلفن بي سيم پاناسونيك بيشتر آشنا كنيم.

اين تلفن ها معمولاً در حالت هاي مختلفي مانند يك گوشي، دو گوشي، سه گوشي و … به بازار ارائه مي شوند كه مشتريان مي تواند با توجه به نوعي محيط مورد استفاده از انواع اين تلفن ها استفاده نمايند.

از جمله ويژگي هاي بارز اين محصولات مي توان به قابليت هاي مختلف آن ها براي برقراري تماس در هنگام قطع برق اشاره نمود. يعني در هنگام قطع برق هيچ گونه اختلالي در تماس هاي اين محصولات به وجود نمي آيد و مشتريان مي توانند بدون دغدغه مكالمات خود را ادامه دهند.

همانطور كه از اسم تلفن بي سيم پاناسونيك مشخص است اين محصولات مي تواند آزادي عمل زيادي به مشتريان داده و باعث مي شوند تا  افراد بتوانند در محيط هاي مختلف كارهاي خود را به بهترين شكل ممكن مديريت نمايند.

 برد تلفن بي سيم پاناسونيك

اصلي ترين ويژگي اين تلفن ها برد آن ها مي باشد. اين ويژگي باعث جذابيت ارتباطات با اين تلفن شده است كه باعث مي شود مشتريان لذت يك مكالمه بي نظير را تجربه نمايند.

برد اين محصولات در محيط هاي خانگي كه معمولاً موانع مختلفي بر سر راه اين محصولات است مي تواند تا 60 متر نيز برسد. يعني افراد در محيط هاي اداري و خانگي مي تواند به راحتي تا 60 متر از پايه اصلي اين دستگاه فاصله گرفته و يك مكالمه با كيفيت بدون هيچ قطعي را انجام دهند.

اگر در محيط هاي بازتر و بدون هيچ گونه مانعي از تلفن بي سيم پاناسونيك استفاده كنيم اين برد مي تواند تا 300 متر نيز افزايش يابد كه مي تواند هر مشتري را مجذوب ويژگي هاي بي نظير اين تلفن ها كند.

بي سيم پاناسونيك

منشي تلفني

امروزه استفاده از منشي تلفني براي تلفن هاي امري عادي و مهم قلمداد مي شود. اين ويژگي باعث مي شود تا هنگامي كه كاربران در محيط اداري يا منزل خود حضور ندارند استفاده از اين ويژگي باعث مي شود تا هيچ تماسي براي مشتريان از دست نرفته و به راحتي مكالمات و پيام هاي تماس هاي مختلف ضبط شود.

تلفن بي سيم پاناسونيك با قابليت هاي مختلف منشي تلفني مي تواند پيام  هاي فرد تماس گيرنده را تا 16 دقيقه ضبط نمايد. اين عدد يك عدد بي نظير است كه مي تواند به راختي تمامي نياز هاي مشترياني را برآروده كند كه ممكن است در بسياري از اوقات در محيط خانه يا اداري خود حضور نداشته باشند.

فضاي اشغال شده بسيار كم

استفاده از تلفن بي سيم پاناسونيك باعث مي شود تا از نظر مهندسي فضا بتوانيم به راحتي فضاي كاري و خانگي خود را مديريت نماييم. اين ويژگي زماني اهميت بيشتري پيدا مي كند كه بدانيم امروزه به دليل افزايش جمعيت و درخواست ها و همچنين كاهش فضاي ساختمان ها، چقدر بهبود فضا از نظر مهندسي مي تواند در توسعه كسب و كارها مهم و حياتي باشد.

با توجه به ساختار تلفن هاي بي سيم مي توان به راحتي متوجه شد كه اين تلفن ها فضاي بسيار كمي از منزل و محيط كاري ار اشغال نموده و علاه بر زيبايي محيط مي تواند باعث شوند تا از وسايل ديگر نيز در كنار آن ها بهره مند شد.

بي سيم پاناسونيك

 

استفاده در محيط هاي مختلف

تنوع در مدل هاي تلفن بي سيم پاناسونيك باعث مي شود تا به راحتي بتوان از اين تلفن در محيط هاي مختلف با وسعت متفاوت استفاده نمود.

براي كساني كه در محيط هاي كوچك خانگي استفاده مي كنند مي توان از مدل هاي تك گوشسي اين محصولات استفاده نمود. اما هر اندازه كه در محيط بزرگتر از اين محصولات استفاده نماييم لازم است تا از مدل هاي چند گوشي اين تلفن ها استفاده نماييم.

استفاده از مدل هاي چند گوشي تلفن بي سيم پاناسونيك باعث مي شود تا افراد در محيط هاي مختلف خانه بتوانند به راحتي تمامي تماس هاي دريافتي را از طريق اين تلفن ها پاسخ دهند و ديگر نيازي به مراجعه به تلفن اصلي نيست.

كالر آيدي

يكي ديگر از ويژگي هاي تلفن بيسيم پاناسونيك پشتيباني از قابليت كالر آيدي است كه مي تواند باعث شود تا كاربران به راحتي تمامي شماره هاي افراد تماس گيرنده را مشاهده نموده و بتوانند به جزئيات آن ها دسترسي داشته باشند.

استفاده از فناوري بلوتوث

در بسياري از مدل هاي اين دستگاه از فناوري بلوتوث استفاده شده است كه باعث مي شود تا وضعيت ارتباطي اين دستگاه ها براي انتقال اطلاعات و همچنين تنظيم كليد هاي اين تلفن ها بهبود يابد.

كاربر پسند بودن يكي از القابي است كه بسياري از كارشناسان عرصه ديجيتال جهاني به تلفن بي سيم پاناسونيك داده اند. در محيط هاي مختلف افرادي با سطح معلومات متفاوت وجود دارند. گوشي تلفن بيسيم پاناسونيك با دارا بودن منوي ساده اين امكان را به تمامي افراد با سطح معلومات مختلف مي دهد تا به راحتي كارهاي خود را با اين دستگاه ها انجام دهند.

يكي از ويژگي هاي منحصر به فرد گوشي بي سيم پاناسونيك قابليت تنظيم اين دستگاه ها بر روي حالت شب يا همان بي صدا است تا و افراد مي توانند براي حفظ آرامش خانه از اين ويژگي استفاده كنند.

استفاده از باطري نيم قلمي با امكان تعويض بسيار آسان و راحت در ساختار اين محصولات شركت پاناسونيك يكي ديگر از مواردي است كه باعث استقبال مشتريان شده است.

شماره گير ضد آب، نمايشگر LCD بزرگ، دفترچه تلفن، تميز شدن اتوماتيك محل شارژ و … از ديگر ويژگي هاي بارز و منحصر به فرد گوشي تلفن پاناسونيك مي باشد.

 

معرفي يكي از مدل هاي پر كاربرد تلفن بي سيم پاناسونيك

تلفن هاي بي سيم پاناسونيك معمولاً در مدل هاي مختلفي توليد و به بازار عرضه شده اند. همه اين مدل ها داراي ويژگي هاي منحصر به فردي هستند كه مي توانند نياز هاي مختلفي از مشتريان را پاسخ دهند.

بي سيم پاناسونيك

يكي از اين تلفن ها كه به واسطه ي امكانات بسيار عالي توانسته است به محبوبيت خاصي در بين مشتريان برسد تلفن بي سيم پاناسونيك مدل KX-PRD262 مي باشد.

اين تلفن قابليت ارتقاء تا 6 گوشي تلفن را داشته كه مي تواند براي استفاده در محيط هاي خيلي بزرگ بسيار مناسب باشد.

اگر از تلفن بي سيم پاناسونيك مدل KX-PRD262 استفاده مي كنيد مي توانيد به راحتي گوشي هاي هوشمند خود را طريق پايه بي سيم اين تلفن ها شارژ نماييد.

استفاده از سيستم link2cell در اين مدل باعث مي شود تا بتوان به راحتي تلفن هاي هوشمند را به تلفن هاي خانگي متصل نموده و در صورت آنتن دهي ضعيف تلفن هاي همراه، تماس هاي دريافتي اين تلفن ها را از طريق تلفن هاي خانگي پاسخ داد.

ابعاد كوچك، وزن مناسب، استفاده از فركانس 1.9 گيگاهرتزي جهت جلوگيري از تداخل با فركانس ديگر محصولات موجود در محيط، بلندگوي بزرگ استريو و … از ويژگي هاي منحصر به فرد تلفن بي سيم پاناسونيك مدل KX-PRD262 مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۴۸:۴۳ ] [ پاناسونيك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی